TAIWAN IT IS!! (voor even!) - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Koen Lipman - WaarBenJij.nu TAIWAN IT IS!! (voor even!) - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Koen Lipman - WaarBenJij.nu

TAIWAN IT IS!! (voor even!)

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen

09 April 2014 | Taiwan, Taipei

Net om 13:00u geland op Taiwan! Wat was ik zenuwachtig de eerste keer vliegen, wauw. gelukkig zit er een leuke groep die me rustig hield hahaha! anders was ik zo t vliegtuig uitgesprongen ;-) nee was een grapje.

We hebben de eerste keer tot aan Bangkok 13u gevlogen, als ik het goed heb. Daar hebben we ongeveer zo'n 1,5u moeten wachten voordat de China Airlines doorvloog naar Taiwan en nu zit ik Taipei!!!
Echt een geweldige stad, ook al heb ik echt een klein stukje gezien.. We werden door het hotel van Taoyuan opgehaald met 1(!!!) busje, toen besefte de bestuurder dat het toch niet genoeg ruimte was voor 12 mensen in een simpel busje dus toen heeft de beste man een andere medewerker van het hotel opgetrommeld.

Daarna hebben we een toffe soort van sightseeing van een klein stukje Taipei gezien, (foto's volgen op Facebook!) Wat erg indrukwekkend was! Heel anders dan de Europese steden maar ook erg veel hoogbouw, en daarnaast hebben alle auto's geblindeerde ruiten wat ook erg vreemd is ;-).

Zometeen met de groep nog even een stukje van Taipei rondlopen en daarna opmaken om om 23:00u het laatste stukje (zeg maar stuk; 9 uur!!!) door te vliegen naar SYDNEY! HELLO AUSTRALIAAA. Of nou ja eerst langs de douane heen komen met die lieve lieve hondjes….. ;-)

  • 09 April 2014 - 10:12

    Bea Kamp:

    Hoi koen. Fijn dat je er niet uit gesprongen bent. Wat zal je veel indrukken opdoen in je eerste stuk van je reis. Lekker genieten en succes met je laatste stuk vliegen. Gr bea

  • 09 April 2014 - 12:47

    Annet:

    Jaja die hondjes. ..denk er maar aan dat je eten opgeeft anders weet je he..hahaha kus

  • 09 April 2014 - 13:05

    Koen Lipman:

    hahahahaha ja dan weet ik het inderdaad :p en dat willen we niet ;)

  • 09 April 2014 - 13:35

    Annick:

    Hee toppert! Super dat het goed is gegaan :)!
    MAarja heb je net al gesproken via skype:)!

    XX

  • 12 April 2014 - 22:22

    Carola:

    Hoi koen hoe gaat het in Australië heb je een goeie vlucht gehad groeten van Carola

  • 13 April 2014 - 03:09

    Koeninthewild:

    Hey Carola! Ja ik heb zeker een goede vlucht gehad! Nu onderhand al 4 dagen in Manly, Sydney en ik geniet er zeker van! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen

Ik ben Koen Lipman en ik ben 22 jaar. Ik ben al mijn hele leven bezig met reizen en de voorbereidingen hiervan. Hoe ziet mijn ideale reis eruit? Ik ben wel van de uitdagingen en culturen. Ik mag graag veel cultuur zien, natuur en onderneem graag avonturen en wil graag dingen doen; denk aan paragliden of een safari maken, verder heb ik nog zat andere dingen op mijn verlanglijstje staan. Op mijn website zet ik veel reisverhalen, acties die ik heb gedaan, landen die ik heb gezien, mooie culturen die ik heb meegemaakt, mensen die ik heb ontmoet en mooie foto's van wat ik allemaal heb gezien.

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 13597

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 22 Augustus 2015

Oostenrijk; a Southern move!!

08 April 2014 - 30 Maart 2015

Australië, let's go Down Under!

Landen bezocht: