Let's go on an adventure!!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Koen Lipman - WaarBenJij.nu Let's go on an adventure!!! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Koen Lipman - WaarBenJij.nu

Let's go on an adventure!!!

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen

07 April 2014 | Nederland, Zwolle

Nog 1 dag te gaan; dan is het zover en vlieg ik, met een tussenstop in Taiwan, naar Sydney! Hier kom ik donderdag in de ochtend aan.
(Ben benieuwd of ik toch wel de beroemde jetlag ga krijgen haha!)

Afgelopen weekend al alle voorbereidingen getroffen om mijn backpack in te pakken, vandaag laatste dingetjes kopen en inpakken en dan ben ik er helemaal klaar voor! Of voor zover je er klaar voor kan zijn, want ik ken mezelf: ik vergeet al-tijd de helft ;)

Vorige week Dinsdag een leuke dag gehad met de Australiëgroep. Leuk om te weten wie wie is en hoe ze zijn! Echt hele chille groep, kijk er echt naar uit om met deze groep de eerste 5 dagen door te brengen!

Het blijft spannend aangezien je echt naar het 'onbekende' gaat en het daarnaast mijn eerste keer vliegen wordt wat het ook wel spannend maakt. Ik zeg maar zo; de eerste keer vliegen gelijk maar goed doen! Gelijk eventjes 2x 11u in het vliegtuig…

IK HEB ER ZIN IN!!!!
Hou mijn blog in de gaten voor meerdere verhalen, meld je aan voor de mailinglijst of hou mijn profiel via Facebook in de gaten voor foto's, filmpjes en verslagen en op Instagram plaats ik ook foto's van Australië etc. (zoek op: koeninthewild)

Nu gauw verder met mijn CV schrijven, laatste dingetjes kopen en inpakken, me mentaal voorbereiden op het afscheid op Schiphol + de vliegreis en vooral genieten van de laatste voorbereidingen en van het feit dat nu echt mijn (jeugd)droom in vervulling gaat!!!!

TOT OVER (MINIMAAL) 7 MAAND !!!!!!

  • 07 April 2014 - 20:19

    Christa:

    Koen, wens je een super tijd, een mooie ervaring, veel herinneringen maar vind 7 maand best voldoende haha

  • 07 April 2014 - 20:57

    Koen Lipman:

    haha Christa! Nou ik denk dat ik een jaar nog niet genoeg vind ;-)

    Dankjewel!!!! Komt helemaal goed en ik zal genoeg foto's op facebook zetten zodat jullie mee kunnen genieten!!

  • 08 April 2014 - 08:59

    Rebekka:

    Met Dora op de achtergrond die zingt:in Australië is zoveel te zien......!, zwaaien we je uit! Goede reis en tot.......later! Hoop dat het je brengt wat je er van verwacht! Toedeloe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen

Ik ben Koen Lipman en ik ben 22 jaar. Ik ben al mijn hele leven bezig met reizen en de voorbereidingen hiervan. Hoe ziet mijn ideale reis eruit? Ik ben wel van de uitdagingen en culturen. Ik mag graag veel cultuur zien, natuur en onderneem graag avonturen en wil graag dingen doen; denk aan paragliden of een safari maken, verder heb ik nog zat andere dingen op mijn verlanglijstje staan. Op mijn website zet ik veel reisverhalen, acties die ik heb gedaan, landen die ik heb gezien, mooie culturen die ik heb meegemaakt, mensen die ik heb ontmoet en mooie foto's van wat ik allemaal heb gezien.

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 13649

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 22 Augustus 2015

Oostenrijk; a Southern move!!

08 April 2014 - 30 Maart 2015

Australië, let's go Down Under!

Landen bezocht: