8 April naar de andere kant v/d wereld! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Koen Lipman - WaarBenJij.nu 8 April naar de andere kant v/d wereld! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Koen Lipman - WaarBenJij.nu

8 April naar de andere kant v/d wereld!

Door: Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen

10 Februari 2014 | Nederland, Zwolle

Het is zover: 8 April vlieg ik naar de andere kant van de wereld om Australië te ontdekken!!

Een datum om naartoe te leven, maar daarvoor moet er nog een hoop gedaan worden!
Ontslag bij mijn huidige werk, veeeel dingen nog halen / bij elkaar zoeken om mijn reis zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Daarnaast verwacht men een afrot/opscheid feestje ;-) haha! En nog met mensen chillen, veel verhalen over Aussie lezen en me vooral een beetje verdiepen in het werken daar! Genoeg te doen dus.

MAAR NU KOMT DE SPANNING WEL! WANT OVER PAK EN BEET 2 MAAND VLIEG IK GEWOON AL RICHTING DE ANDERE KANT VAN DE WERELD! Excited, maar ook wel erg spannend!

(Op Instagram ben ik ook te vinden: @koeeeeen)

  • 10 Februari 2014 - 21:48

    Annick:

    Nog noooooit gevlogen en dan vliegt ie meteen ergens naartoe waar je 24 uur in t vliegtuig zit;)!

  • 10 Februari 2014 - 22:02

    Koen Lipman:

    hahaha niet zo zeuren! Dat komt allemaal wel goed ;)

  • 10 Februari 2014 - 22:06

    Christa:

    Wat ga je daar allemaal doen, werk, familiebezoek, rondreizen? ??? Wel spannend hoor en wat zal iedereen je gaan missen zeg....pffff

  • 10 Februari 2014 - 22:08

    Koen Lipman:

    haha familiebezoek :p was het maar zo'n feest dan was ik er al eerder geweest ;) maar i kwil daar inderdaad 3 maandjes werken en daarna rondreizen! Ik ga hun ook vast missen maar dit is zo'n grote droom dat ik het niet laat schieten!!

  • 10 Februari 2014 - 22:16

    Annet:

    missen zullen we je zeker, maar we hebben hier pak em beet, zon 13 jaar naar toe kunnen leven, want als jongetje van een jaar of 7 riep je al dat je later naar Australie wilde. Alle krokodillen , slangen en verder ongedierte werd opgeschreven in speciale schriftjes en alles werd netjes bijgehouden en opgeslagen. Kortom het was/is je droom en die ga je nu waarmaken! Super toch.... als je dan weer terugbent (want we hebben je wel op het hart gedrukt om daar niet verliefd te worden, hahaha) roept het 'normale' leven je weer, dus geniet er maar van zolang als het kan. Kus mam...en oja we moeten nog wel ff Skype installeren he....hahaha

  • 11 Februari 2014 - 19:09

    Danique:

    Koeeeeeeeeeeeeeen, toffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff dat er een datum is!

  • 11 Februari 2014 - 19:10

    Koen Lipman:

    Ja inderdaad!!!! Een datum om naartoe te leven he!!

  • 11 Februari 2014 - 19:16

    Danique:

    Vliegen is zo leuk by the way. Weet zeker dat je het leuk gaat vinden ;-)

  • 19 Februari 2014 - 11:47

    Annick:

    JAaa en Danique, we hebben een vakantieadres;)!

  • 03 Maart 2014 - 18:03

    Koen:

    haha dat wordt flink sparen dan ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen

Ik ben Koen Lipman en ik ben 22 jaar. Ik ben al mijn hele leven bezig met reizen en de voorbereidingen hiervan. Hoe ziet mijn ideale reis eruit? Ik ben wel van de uitdagingen en culturen. Ik mag graag veel cultuur zien, natuur en onderneem graag avonturen en wil graag dingen doen; denk aan paragliden of een safari maken, verder heb ik nog zat andere dingen op mijn verlanglijstje staan. Op mijn website zet ik veel reisverhalen, acties die ik heb gedaan, landen die ik heb gezien, mooie culturen die ik heb meegemaakt, mensen die ik heb ontmoet en mooie foto's van wat ik allemaal heb gezien.

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 13593

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 22 Augustus 2015

Oostenrijk; a Southern move!!

08 April 2014 - 30 Maart 2015

Australië, let's go Down Under!

Landen bezocht: